Ahad, 16 Disember 2012

Smart Baby Cloth Diapers.. anda tanya kami jawab :)

Ini adalah kompilasi persoalan dari customer yang saya sempat kumpul

Apa beza size normal n size yg puan design tu?
Kedua2 item adalah jenama smart baby dari bettermoms, cuma satu saya buat kecil, satu saya buat besar

Size normal tu normal utk xxl ker? Sbb xpernah cuba yg sz xxl.
Ya saya berpandukan dengan sunny babyXXL untuk sizenya, tapi pinggang saya jahit lebih elastic band, jika compare dgn sunny baby sblm tarik pinggang lebih kecil -- sesuai anak kurus, jika tarik akan jadi lebih besar dari sunny baby - sesuai anak perut buncit..

Time mlm (10p.m-8a.m) ok x yg ni?
ok sebab insertnya adalah size XXL juga

Anak umo 4 thn tp masih pee mlm (mmg heavy wetter), dh cuba bamboolite heavy wetter tp fit sgt2 (kesan fit merah2 kat waist n kat peha) n leaking jg kalo lmbt tukar.
Cuba yang ni puan, insyaAllah puas hati

Insert 2 pcs kn?material mf @ bamboo charcoal? Insertnya pjg n besar skit dr biasa yer?
insert 2 pcs material microfiber
insertnya lebih besar dan panjang dari biasa (XXL)

Sy dh beli n trykn tinky (beli dr agen kat putrajaya tu lp lak nm dia...he...;)) insert bc,ok best gn...
Thanks ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan